Рубрика: Հայոց լեզվի քերականություն

19.10.2023

1․ Ընդգծի’ր նախադասության գլխավոր անդամները՝ ենթական և ստորոգյալը։
Առանձնացրու պարզ և բարդ նախադասությունները․

Երեխան, վախենալով շնից, մտավ մոտակա տունը։ Բարդ
Այդ տունը վաղուց, շա՜տ վաղուց է կանգնած անտառի մեջ, և ես նրան հիշում եմ դեռ մանկությունից։ Բարդ
Փոշոտ խճուղին, ինչպես մի գորշ ժապավեն, օձապտույտ ոլորումներով, իմ ծննդավայրից վազում է դեպի Սևան։ Բարդ
Ծառերի միապաղաղ կանչի մեջ այդ սպիտակ շենքր անցորդներին թվում է ինչ–որ խորհրդավոր բան, իսկ աղոթասեր օտարականին թվում է մատուռ կամ վանք։ Բարդ
Դու գնացիր, և ես մոռացա քեզ։ Պարզ
Այդ սպիտակ տունը, որ գոռոզ կերպով բազմել է անտառի գլխին, հանրակացարանն է: Բարդ

4. Ածանցներ
Տրված ածանցներով բառեր կազմի’ր.

անք, որդ, ակ, ար, պան, անի, ե, յալ, բաց, ապ, երորդ, րորդ, սուն, բար, որեն

հարգանք, հետեւորդ, տնակ, պատահար, մարզպան, պիտանի, պողպատե, հավելյալ, բացարձակ, տասններորդ, սիրասուն, բարեկամաբար, մեղմորեն, ապարդյուն

  1. Խնդիրներ
    Տրված նախադասությունները վերլուծիր շարահյուսորեն: Ուշադրություն դարձրու վերաբերության, անջատման, հանգման, միջոցի անուղղակի խնդիրներին:

Մենք-ենթակա, անհամբեր-ձևի պարագա սպասում ենք-ստորոգյալ նրա գալուն-հանգման խ․:

Գյուղամիջում-տեղի պարագա անգործ-որոշիչ նստածների մասին- վերաբերության խնդիր բացասաբար-ձևի պարագա են խոսում-ստորոգյալ։

Մենք-ենթակա հպարտանում ենք-ստորոգյալ հայրենիքի-հատկացուցիչ համար անձնվեր-որոշիչ մարտնչողներով-միջոցի խնդիր:

Ուրիշների-հատկացուցիչ գործերին խառնվելուց-միջոցի խնդիր ձեռք քաշիր-ստորոգյալ։

Հրաժարվիր-ստորոգյալ ընկերներիդ մասին վատ արտահայտվելուց-վերաբերության խնդիր:

Մարդիկ-ենթակա ողջունեցին-ստորոգյալ շքանշանով-որոշիչ պարգևատրվածներին-հանման անուղղակի խնդիր: 

Նրանք-ենթակա պարծենում են-ստորոգյալ կռվում հերոսաբար նահատակվածներով-միջոցի խնդիր:

Այսօր-ժամանակի պարագա պատկերասրահում-տեղի պարագա ներկա գտնվողների մասին գրված էր թերթում-ստորոգյալ։

Оставьте комментарий